STEM u DV Košnica
STEM je pristup edukaciji odnosno obrazovanju koji se temelji na kombinaciji različitih područja, predmeta i načina razmišljanja. Pojam STEM je akronim početnih slova riječi na engleskom jeziku – science, tehnology, engineering i mathematics, dakle STEM pristup obrazovanju obuhvaća četiri područja – prirodne znanosti, informatiku, inženjerstvo i matematiku.
Kao što znamo, djeca su po prirodi mali istraživači, stoga je STEM pristup veoma pogodan za učenje djece. Naglasak se stavlja na poticanje djece na interdisiplirano učenje, odnosno kombinaciju svih područja u rješavanju nekog zadatka. Dakle, izbjegava se učenje svakog predmeta za sebe kao što je dugo bila tradicija u našem obrazovnom sustavu, već se djecu prvenstveno potiče da razmišljaju, istražuju i povezuju.
STEM pristup u odgoju znači poticanje djece na istraživanje, detaljnu analizu, logičko promišljanje, argumentiranu raspravu, učenje kroz metodu pokušaja i pogrešaka, princip uradi sam, kombiniranje postojećih znanja.
S obzirom na važnost i benefite STEM pristupa u odgoju, u našem smo vrtiću odlučili u dva tjedna (20.1.-24.1.2025. i 27.1.-31.1.2025.) posvetiti samo STEM-u. Djeca su sve izazove vrlo veselo i zainteresirano prihvatila, a uskoro ćemo objaviti i što smo sve to istražili kroz ova dva tjedna.